Obóz Harcerski 2014




Harcerska Akcja Letnia – Stężyca 2014  

Organizator: 

Szczep 160 WDHiGZ

Termin: 

14 lipca (poniedziałek) – 02 sierpnia 2013 (sobota) – obóz harcerski

Przy wyjeździe prosimy przekazać kadrze:

 pieniądze – najlepiej rozmienione na dziesięciozłotówki, w opisanej kopercie;
 legitymację szkolną;
 leki (podpisane!) z informacją, jak dziecko ma je przyjmować.


Miejsce:

Stanica obozowa nad jeziorem Lubowisko
 województwo pomorskie,
 powiat kartuski,
 gmina Stężyca.


Odwiedziny rodziców 

Dzieci można odwiedzać w dniu 26 lipca (sobota). Na terenie stanicy nie ma możliwości noclegu oraz wjazdu do lasu samochodem.


 UWAGA!


Jeśli osoba zabierająca dziecko w czasie odwiedzin lub odbierająca je po powrocie do Warszawy nie jest jego prawnym opiekunem, musi mieć pisemne upoważnienie prawnego opiekuna, zawierające numery dowodów osobistego: swojego i prawnego opiekuna, poświadczone
NOTARIALNIE!


Ekwipunek

 ważna legitymacja
 mundur galowy
 mundur polowy
 duży plecak, w który się spakujemy
 mały plecak na wycieczki
 śpiwór
 koc
 prześcieradło z gumką
 karimata - przyda się na rajd i gry
 bawełniana linka do pryczy (50 m,nylonowy rdzeń, 0.5 - 1.0 cm średnicy)
 piżama lub dres do spania
 mały i duży ręcznik
 myjoły tj. szczoteczka do zębów, mydło, pasta, szampon itp.
 buty turystyczne za kostkę
 buty sportowe
 klapki
 strój kąpielowy
 strój sportowy
 kurtka lub płaszcz przeciwdeszczowy
 ciepły sweter lub polar
 przynajmniej jedną parę ciepłych skarpetek
 inne ubrania (bluzy, podkoszulki, spodnie, spodenki itp.)
 bielizna
 menażka oraz niezbędnik
 kubek
 ściereczka do wycierania mokrej menażki
 przybory do szycia
 przybory do pisania
 przybory do czyszczenia butów
 notatnik i śpiewnik harcerski
 własną obieraczkę do warzyw!
 latarka + baterie
 strój obrzędowy
Dodatkowo można zabrać:
 kalosze (po deszczu idealne)
 instrument muzyczny
Wszystkie rzeczy prosimy zapakować w plecak, który dziecko będzie w stanie unieść!

 UWAGA!

Nie zabieramy wartościowych rzeczy, najnowszych ubrań oraz telefonów komórkowych! Organizator nie bierze odpowiedzialności
za utratę lub zniszczenie ww. rzeczy.

 Warunki uczestnictwa

1. Dokumenty

Termin do 10 maja

Każdy rodzic zobowiązany jest do dokładnego wypełnienia (szczególnie części o stanie zdrowia dziecka!) i dostarczenia drużynowemu karty uczestnika. Dokument dostarczają Państwu drużynowi. Karta musi mieć wypełnione następujące elementy, w przeciwnym wypadku jest ona nieważna!
 PESEL
 pieczęć adresowa szkoły
 podpisy rodziców

2. Wpłata

I rata 330 zł do 25 kwietnia
II rata 330 zł do 15 maja
III rata 330 zł do 15 czerwca

Kwotę w wysokości 990 zł należy wpłacić na poniższy numer konta. Opłatę można wykonać w trzech  ratach, bądź wpłacić całość od razu. W przypadku chęci wpłacenie w innych terminach lub ratach, prosimy o kontakt z organizatorem. Należy pamiętać, iż pierwsza rata jest zaliczką, a zatem niezbędną i ostateczną formą zgłoszenia. Niedotrzymanie terminów wpłat może zwiększyć koszt obozu, ze względu na konieczność zmian rezerwacji i zaliczek! Kwotę należy uregulować przelewem bankowym tytułem „imię, nazwisko, numer i nazwa drużyny”

17 1240 1095 1111 0010 3803 5394

Numer konta można potwierdzić na stronie hufca pod linkiem numer konta 160 WDHiGZ

Kontakty

Bardzo proszę we wszystkich drobnych kwestiach kontaktować się bezpośrednio z drużynowi i
koordynatorami szczepów.

Komendant zgrupowania:
Pwd. Daria Smenda
tel. 798 851 599
daria.smenda@pragapoludnie.zhp.pl

Komendant obozów:
Phm. Jan Korkosz
tel. 509 077 349
jan.korkosz@pragapoludnie.zhp.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.